Seychelles -Mahe-Praslin-La Digue

12-15 ianuarie a fost o perioada in care am avut liber, si cum imi place mult sa zbor, am decis sa nu stau acasa si sa mai zbor un pic 🙂 de data asta, mi-am consultat lista cu locuri de vazut si cap de lista era Seychelles, o destinatie scumpa (la propriu si la figurat), exotica, dar care merita vazuta macar o data in viata.

A calatori, in genere, inseamna a te descoperi pe tine insuti/insati, dar a calatori singur/a e o adevarata provocare. Te intareste si iti da curajul de a continua, de a-ti depasi limitele si fricile si pana la urma, de a te bucura de timpul petrecut cu singura persoana care te va insoti mereu pe parcursul numit viata: TU. Vezi articolul meu despre Solo Traveling aici.

Pe 11 am avut un zbor dus-intors spre Bangladesh, de unde m-am intors noaptea si cum plecarea in vacanta a fost pe 12 dimineata, am reusit sa dorm doar 2 ore. Bagajele erau deja facute, rezervari, bilete, asteptari, toate gata de plecare.

Viza este acordata la sosire in aeroportul Seychelles, care e extrem de micut. Ca sa va faceti o idee, de la avion am mers pe jos pana la biroul de immigration, unde am prezentat pasaportul, biletul de intoarcere si rezervarea la hotel.

In afara de peisajul fantastic, atmosfera e una misto inca de la primul contact cu solul! Unii dintre cei mai fericiti oameni pe care i-am vazut so far, extrem de primitori si bucurosi sa vada turisti. La sosire ma astepta soferul de la hotel, care a fost surprins sa vada ca am venit singura. Cele mai pretioase informatii le primesti de la localnici, asa ca am fost ochi si urechi in timp ce imi vorbea.

Primul loc de vazut? La Digue, care se parcurge cu bicicleta, si la care se ajunge fie cu speed ferry, fie cu Air Seychelles Domestic. Ferry-ul face cam 1 ora din Victoria, (capitala si totodata cel mai mare oras al Republicii Seychelles) pana in Praslin, iar din Praslin exista un alt ferry care face conexiunea intre cele 2 insule Praslin si La Digue; cea din urma fiind unul dintre cele mai fotografiate locuri din lume.  As putea scrie 10 pagini despre cat de fantastic a fost, dar prefer sa va las sa descoperiti voi prin pozele pe care le impartasesc cu drag 🙂

Daca aveti de gand sa mergeti, pot sa va dau ponturi referitoare la cazare si things to do (tipa la care am stat, dupa o cariera de 7 ani in banking, e o femeie de succes care are o serie din proprietati pe cele 3 insule, una dintre case imi spune ea, urmeaza sa fie cumparata de un roman).

Cer senin si soare in priviri!